marta-oleszkiewicz

Marta Oleszkiewicz Dogoterapeutka

Życiowa optymistka, pełna ciekawych i nietuzinkowych pomysłów, kreatywna i twórcza. W pracy towarzyszy jej sympatyczny pies o imieniu Bronka. Z dziećmi jestem związana od wielu lat – najpierw jako opiekunka, później nauczyciel i animator. Doświadczenie zdobywała w Fundacji Przyjaciel, w szkołach oraz przedszkolach specjalnych, a także w świetlicach socjoterapeutycznych. Jest założycielką Przedszkola BAŁABAJKA.

paulina_zawadzka

Paulina Zawadzka Pedagog specjalny, Terapeuta integracji sensorycznej, Trener szkoleń dotyczących spektrum autyzmu

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej na kierunku pedagogika specjalna i pedagogika wczesnoszkolna oraz Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej na kierunku „Od badań mózgu do praktyki psychologicznej”; współzałożycielka i współautorka bloga „Autonomia- autyzm blog”. Doświadczenie zdobywała podczas pracy z dziećmi i dorosłymi z autyzmem w ośrodkach terapii, środowisku domowym, przedszkolu i szkole, w organizacjach zajmujących się terapią autyzmu w Wielkiej Brytanii, Grecji, Portugalii, Stanach Zjednoczonych, Ameryce Środkowej. Była prelegentką na konferencjach dot. rozwoju dziecka i autyzmu w Polsce i Stanach Zjednoczonych.

Processed with VSCO with b1 preset

Teresa Łempicka Absolwentka Edukacji Artystycznej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Architektury Wnętrz na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.

Ukończyła kurs pedagogiki Marii Montessori organizowany przez Stowarzyszenie Montessori Bez Granic. Pracowała jako wychowawca grupy w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym Zielony Latawiec.

fullsizeoutput_1e5

Aleksandra Żurik Dwujęzyczna terapeutka pedagogiczna.

Absolwenta studiów licencjackich na kierunku psychologii klinicznej, obecnie kontynuuje naukę na studiach magisterskich. Od czasów licealnych była zainteresowana pracą z dziećmi, a po odbyciu stażu w przedszkolu Montessori zdecydowała, że tym chciałaby zajmować się zawodowo. Odbyła także staż przedszkolny w fundacji Synapsis.Od dwóch lat zajmuje się tłumaczeniem terapii integracji sensorycznej z polskiego na francuski.  Oprócz pracy w fundacji zajmuje się także tańcem: uczy dzieci, młodzież i dorosłych.  

27497610_1781754228561477_365633914_n

Anna Jędrzejewska Pedagog specjalny, nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego.

W Zespole Szkół Specjalnych „Dać Szansę” prowadzi zajęcia rewalidacyjne z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną. Doświadczenie w pracy z osobami z autyzmem zdobywała w Przedszkolu Terapeutycznym Fundacji SYNAPSIS oraz Integracyjnym Przedszkolu Czarodziejski Dworek. Prowadzi zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych oraz Terapii Ręki i wspomagania funkcji pisania. Ukończyła 3 – modułowy kurs Terapii Behawioralnej, Szkolenie PECS a także liczne szkolenia z zakresu wiedzy o autyzmie i Zespole Aspergera.

27744335_1787679874635579_1832492440_o

Marta Kuroczycka Psycholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją psychologia kliniczna i psychoterapia. Doświadczenie zdobywała w Akademickim Ośrodku Psychoterapii, w Instytucie Psychiatrii i Neurologii oraz w przedszkolach i prywatnych poradniach terapeutycznych. Ukończyła kursy Recall Healing I i II oraz Biologia Dziecka. Prywatnie szczęśliwa mama trzech synów.

27395039_1774476822622551_1253019061_n

Magdalena Kocel-Nowakowska dietetyk, doradca żywieniowy, trener kulinarny i miłośniczka roślinnej kuchni. Absolwentka SGGW oraz Instytutu Żywności i Żywienia (poradnictwo dietetyczne). Ukończyła szereg kursów i szkoleń dotyczących diety roślinnej oraz żywienia dzieci. Na co dzień przygotowuje oraz prowadzi warsztaty dietetyczne i dietetyczno – kulinarne dla dorosłych i dzieci z dobrego żywienia z elementami kuchni roślinnej, układa jadłospisy do przedszkoli oraz prowadzi konsultacjie dietyczne dla dzieici i rodziców. Strona www.pastazgroszku.pl , fb/pastazgroszku

Marta Surga Pedagog specjalny, logopeda, nauczyciel mianowany. Terapeuta metody Integracji Sensorycznej, Integracji Odruchów Dynamicznych i Posturalnych, terapeuta metody EEG Biofeedback oraz metody Johansena. Specjalizuje się w diagnozie i terapii dzieci autystycznych oraz dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i niepłynnością mówienia. Ukończyła kurs Kinezjotaping w logopedii, terapii Czaszkowo-Krzyżowej I i II st. oraz terapii Taktylnej. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli oraz rodziców, współpracuje z wydawnictwem Forum Logopedy. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych Diagnozy i Terapii Integracji Sensorycznej, prowadzonych przez Wyższą Szkołę Edukacja w Sporcie pod nadzorem merytorycznym Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie oraz na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Nauk Społecznych Pedagogium.