marta-oleszkiewicz

Marta Oleszkiewicz Dogoterapeutka

Życiowa optymistka, pełna ciekawych i nietuzinkowych pomysłów, kreatywna i twórcza. W pracy towarzyszy jej sympatyczny pies o imieniu Bronka. Z dziećmi jestem związana od wielu lat – najpierw jako opiekunka, później nauczyciel i animator. Doświadczenie zdobywała w Fundacji Przyjaciel, w szkołach oraz przedszkolach specjalnych, a także w świetlicach socjoterapeutycznych. Jest założycielką Przedszkola BAŁABAJKA.

agata bruj czarnobiałe

Agata Bruj-Wojtyńska Psycholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej Absolwentka psychologii klinicznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz podyplomowych studiów Diagnozy i Terapii Integracji Sensorycznej. Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Bliska jest jej idea rodzicielstwa bliskości oraz  porozumienia bez przemocy. W pracy ważne jest dla niej budowanie relacji opartej na szacunku i zrozumieniu. Skupia się na rozpoznawaniu i nazywaniu emocji towarzyszących dzieciom, pokazuje  jak  sobie z nimi radzić. Doświadczenie w pracy zdobywała pracując w Fundacji Dzieci Niczyje oraz w warszawskich przedszkolach oraz poradniach. Obecnie prowadzi zajęcia integracji sensorycznej oraz TUS w Fundacji Kokonovo, także dla podopiecznych z Domów Dziecka. Prywatnie jest mamą dwójki dzieci w wieku przedszkolnym.

6089a-blackwhite

Anna Szlaużys-Kowalik, absolwentka Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach na specjalizacji Muzykoterapia oraz Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina na specjalizacji Prowadzenie Zespołów Muzycznych. Muzykoterapeutka z certyfikatem Polskiego Stowarzyszenia Muzykoterapeutów (nr 17), muzyk, uczestniczka Akredytowanego Kursu Psychoterapii w podejściu integracyjnym: ericksonowsko – systemowym. Od 2014 roku pracuje muzykoterapeutycznie z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Swoją pracę terapeutyczną poddaje stałej superwizji.

120141033_518560889016900_8559478954068852003_n

Aneta Dorocka Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej mi. Marii Grzegorzewskiej (kierunek wczesne wspomaganie, oligofrenopedagogika i wychowanie przedszkolne). Ponadto skończyłam Terapie Pedagogiczna i Integrację Sensoryczna. Od 6 lat pracuje w przedszkolu jako nauczyciel i pedagog specjalny. Prywatnie uwielbiam jazdę na rowerze i wszystko co ma dwa koła i szprychy:). W pracy z dziećmi stawiam przede wszystkim na ich samodzielność.

Projekt bez tytułu(1)

Jolanta Grabowska Absolwentka pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego. Swoje doświadczenie zawodowe zaczęła od stażu w Ośrodku Integracji Społecznej Stowarzyszenia Terapeutów, następnie praca jako terapeuta środowiskowy. Od 2017 roku nauczyciel wspomagający dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju. W 2019 roku zainteresowała się integracją sensoryczną i ukończyła klinikę SI w Centrum Integracji Sensorycznej. Od lutego 2020 roku aktywnie pracujaca jako terapeuta integracji sensorycznej prowadząc terapię wspomagającą dla dzieci niepełnosprawnych.

Marta Surga Pedagog specjalny, logopeda, nauczyciel mianowany. Terapeuta metody Integracji Sensorycznej, Integracji Odruchów Dynamicznych i Posturalnych, terapeuta metody EEG Biofeedback oraz metody Johansena. Specjalizuje się w diagnozie i terapii dzieci autystycznych oraz dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i niepłynnością mówienia. Ukończyła kurs Kinezjotaping w logopedii, terapii Czaszkowo-Krzyżowej I i II st. oraz terapii Taktylnej. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli oraz rodziców, współpracuje z wydawnictwem Forum Logopedy. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych Diagnozy i Terapii Integracji Sensorycznej, prowadzonych przez Wyższą Szkołę Edukacja w Sporcie pod nadzorem merytorycznym Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie oraz na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Nauk Społecznych Pedagogium.